Reacties
Reacties 101 - 144 van 144
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wim & Aggi | Leuk om jullie te volgen! Wat doen jullie veel indrukken… | 22 okt. '19 |
| Janneke kiesewetter | Wat een mooie tocht moet dat geweest zijn, zoveel… | 22 okt. '19 |
| Wil Veenendaal | Heerlijk om jullie verhalen te lezen en zo mee te… | 21 okt. '19 |
| Anneke Zee | Mooi verhaal weer en wat maken jullie een hoop mee...zitten… | 21 okt. '19 |
| Goos | Jammer dat het zo heet is blij jullie. Maar gelukkig… | 21 okt. '19 |
| Goos | Bekende foto's. Fraai! | 21 okt. '19 |
| Thom de Vries | Leuk om jullie zo te volgen. Wel veel lange ritten… | 21 okt. '19 |
| Tony/Carla | Wat een boeiende reis zeg. Wij genieten mee vanuit… | 21 okt. '19 |
| C.kraaij | Een plotselinge lekkernij !! Van Goos kregen we jullie… | 20 okt. '19 |
| Jan Peter en Lies | Wat maken jullie een bijzondere- en avontuurlijke… | 20 okt. '19 |
| Ton en Roos | Wij hadden geen idee hoe jullie de nacht doorbrengen,… | 20 okt. '19 |
| Janneke kiesewetter | Lieve mensen, ik kijk met bewondering naar jullie… | 20 okt. '19 |
| Eric en Aline | Ziet er fantastisch uit. Ook bij ons zijn kofferperikelen… | 19 okt. '19 |
| Anneke Zee | Goh,wat maken jullie een mooie reis,wel heet hoor… | 19 okt. '19 |
| Goos | Mooie constructie op de auto. Vergeet morgen de verrekijkers… | 19 okt. '19 |
| Ton en Roos | Ziet er goed uit. Lijkt mij (ons) geweldig deze dieren… | 17 okt. '19 |
| Han | Fantastisch allemaal en avontuurlijk, en dan die wilde… | 17 okt. '19 |
| Janneke kiesewetter | Hoi Marleen en Jan, Wat een mooi verhaal. Voelt het… | 17 okt. '19 |
| Ericharmsen | Geweldig, jullie zullen wel blij geweest zijn dat… | 17 okt. '19 |
| Goos | Kippengaas om een leeuw tegen te houden...... Hopelijk… | 17 okt. '19 |
| Diny | Wat een onderneming. Wel heel prettig dat de koffers… | 17 okt. '19 |
| Thom de Vries | Geweldige foto's. Heel mooi en helder. Leuk om… | 17 okt. '19 |
| Thom de Vries | Hoi lieve Marleen, Ruth, Wout en Jan. Gelukkig hebben… | 17 okt. '19 |
| Anneke Zee | Het is goed aangekomen... Het ziet er mooi uit en… | 17 okt. '19 |
| Wim & Aggi | Hebben jullie de koffers al en is de safari al begonnen… | 17 okt. '19 |
| Diny | Hoi Marleen en Jan. Op dit moment hoop ik dat jullie… | 16 okt. '19 |
| Ton en Roos | Nou maar hopen dat morgen de koffers aankomen. Lekker… | 15 okt. '19 |
| Goos | Balen zeg. Als dat het enige blijft in 4 weken is… | 15 okt. '19 |
| Francien Schout | Hoop dat de koffers snel komen,goeie reis verder! | 15 okt. '19 |
| Anneke Zee | Mooi plekje daar hopelijk zijn de koffers ook op tijd… | 15 okt. '19 |
| Han | Hallo wereldreizigers! Goed voorbereid op reis (tandenborstel,… | 13 okt. '19 |
| Lies en Jan Peter | Beste Marleen en Jan, Dat ziet er reisvaardig en uitnodigend… | 13 okt. '19 |
| Tony/Carla | Heel veel plezier en genieten! | 13 okt. '19 |
| Tony/Carla | Heel veel plezier en genieten! | 13 okt. '19 |
| Goos | Nog één nachtje slapen...... Maak er een onvergetelijke… | 13 okt. '19 |
| Eric en Aline | Het vervoer tussen huis en NS wordt u aangeboden door… | 13 okt. '19 |
| Thom de Vries | De tassen gepakt. Jullie kunnen op reis. Nog een nachtje… | 13 okt. '19 |
| Marianne van der Wal-Goudswaard | Nogmaals een hele fijne rondreis en een goede vlucht!… | 13 okt. '19 |
| Francien Schout | We wensen jullie een onvergetelijke vakantie toe,geniet… | 13 okt. '19 |
| Wim & Aggi | Nogmaals goede reis en een mooie vakantie gewenst.Op… | 13 okt. '19 |
| Dieteke vrolijk | Een hele mooie en fijne reis gewenst samen! Geniet… | 13 okt. '19 |
| Anneke Zee | Nou het is gelukt hoor...ziet er goed uit goede reis… | 13 okt. '19 |
| Diny | Lieve Marleen en Jan. De reis gaat dus beginnen. Ik… | 13 okt. '19 |
| Martha | Leuk, ziet er goed uit! Goede reis en veel plezier! | 13 okt. '19 |

- Thom de Vries: Een hele goede en voorspoedige…
- Diny: Lieve Marleen en Jan. Hartelijk…
- Ton en Roos: Wij wensen jullie een voorspoedige…
- Francien Schout: Dank je wel voor jullie mooie…
- Goos: Veilige terugreis naar het…
Alle reacties »