windhoek

15 oktober 2019 - Windhoek, Namibië

Lieve allemaal.
Nu een eerste berichtje vanuit Afrika. We hadden een hele goede reis en zijn vanmiddag om 2 uur in Windhoek aangekomen waar het 32 graden was. Lekker warm dus. Helaas zijn 3 koffers niet aangekomen. We moesten daar formulieren voor invullen wat meer dan een uur duurde. Hopelijk zijn ze er morgenmiddag. Het vervelende is dat Ruth haar medicijnen in haar koffer zitten. Dus hopelijk komen de koffers morgen. Alleen Jan zijn koffer is er. We blijven vannacht in een guesthouse in Windhoek. Worden morgen om half 10 gehaald door het verhuurbedrijf waar we de bushcamper gehuurd hebben. Dus morgen begint onze echte reis. Jullie horen weer van ons. Liefs van hier.

1. Anneke Zee:
    15 oktober 2019
    Mooi plekje daar hopelijk zijn de koffers ook op tijd binnen,32 graden pffff erg warm hoor..
  2. Francien Schout:
    15 oktober 2019
    Hoop dat de koffers snel komen,goeie reis verder!
  3. Goos:
    15 oktober 2019
    Balen zeg. Als dat het enige blijft in 4 weken is het snel achter de rug hopelijk.
    Fijne reis verder.
  4. Ton en Roos:
    15 oktober 2019
    Nou maar hopen dat morgen de koffers aankomen. Lekker temperatuurtje trouwens. Geniet!
  5. Diny:
    16 oktober 2019
    Hoi Marleen en Jan. Op dit moment hoop ik dat jullie de koffers hebben. Het is daar in ieder geval lekker warm. Fijne dag en tot horens.
  6. Wim & Aggi:
    17 oktober 2019
    Hebben jullie de koffers al en is de safari al begonnen ? Veel plezier!