Solitaire campsite

8 november 2019 - Khomas Region, Namibië

We staan nu op de campsite van Solitaire. Bij Solitaire zijn alleen lodges en wij zijn nu 8 km verwijderd van Solitaire waar de campsite is. Een schitterend plekje weer midden in de woestijn. De weg van Sossusvlei hierheen was vreselijk. We zijn weer door elkaar gerammeld. Hebben bij Solitaire weer koffie gedronken met appelgebak en zijn daarna doorgereden naar hier. Hebben net gezwommen en liggen nu heerlijk in de schaduw en kijken uit op de woestijn. Je rijdt hierheen en ziet helemaal niets tot je vlakbij bent en dan kijk je je ogen uit. We blijven hier twee nachten, daarna nog naar Reoboth en dan Windhoek. We hebben ongelooflijk veel gezien en meegemaakt. Een geweldige vakantie en een geweldig land. Goos en Wil jullie herkennen de namen hier natuurlijk. Leuk is dat dan als je er geweest bent,alleen deze camping zullen jullie niet kennen denk ik. Lieve groet van hi

1. Anneke Zee:
    8 november 2019
    Wat een mooi verhaal weer en ja,ik geloof ook wel dat jullie de reis van je leven maken zoveel indrukken en meegemaakt en zo te zien weer lekker warm daar,wat zal het tegenvallen als jullie weer terug zijn...koud en regenachtig behalve vandaag☀️ nu even bijkomen jullie en zorgen dat alle ingewanden weer op z'n plaats liggen😂😂nog veel plezier!
  2. Goos:
    8 november 2019
    Wéér een mooie belevenis. De woestijn kan prachtig zijn! Deze kleuren, de stilte.....De sterrennachten ook gezien?
    De omschakeling thuis qua temperatuur zal pittig zijn. Hier nu 8 graden......
  3. Thom de Vries:
    8 november 2019
    Wat weer een stel mooie foto's, en een mooi verhaal. Echt genieten denken we. Schitterend zwembad en Camping zo te zien. Geweldig!!!!! Hier vandaag zonnig, fris windje, maar wel zonnig.