Sossusvlei

7 november 2019 - Sesriem, Namibië

Vanmorgen om 5 uur opgestaan en om 6 uur zaten we in de auto. Stonden voor het eerst in een file. Er waren veel mensen die het park in wilden om de zonsopgang op de duinen te zien. De zon kwam al op maar toen wij in het park reden ging de zon weg en die bleef een poos weg. Helaas, we hadden pech. Zijn nu wel het duin opgeklommen dat beklommen mocht worden. Dat kon nu omdat het nog niet zo heet was en geen zon. Dat was prachtig. Maakte wel wat foto’s van de duinen maar helaas zagen we niet de mooie rode duinen waar dit gebied dan zo bekend om is. Leuk Goos en Wil dat dit zo herkenbaar voor jullie is. Dat kan ik me voorstellen. Groetjes van hier. Het boek van Ton van derLee heb ik in mijn handen gehad, maar dat was in het Engels en ik lees liever in het Nederlands. Ga het Anda dus vragen na onze vakantie.. Bedankt voor de tip Goos. Liepen door de Sesriem canyon. Schitterend.

1. Goos:
    7 november 2019
    Dat is pech voor jullie. Maar de foto is mooi. Wel even schoonmaken want er zijn stofjes te zien op de foto. Indien later nodig kan ik ze wel verwijderen.
  2. Dieteke vrolijk:
    7 november 2019
    Lieve familie,

Het ziet er prachtig uit! Mooi om te zien! Fijn dat jullie zo een mooie reis kunnen maken met elkaar! Geniet ervan! Hartelijke groet!
  3. Thom de Vries:
    8 november 2019
    Wat jammer dat jullie dat niet hebben gezien. Maar jullie maken mooie dingen mee, en zien heel veel van de mooie natuur. Liefs van hier
  4. Ursula:
    8 november 2019
    Wat maken jullie to.ch veel mee.en zo gevarieerd Mijn iPads s brief talks. Erkeerc. Ik pro ever her. Origen weer