Kasane

24 oktober 2019 - Chobe, Botswana

Allereerst willen we iedereen bedanken voor de leuke reacties van jullie kant. Heel leuk om te lezen. Dank je wel. Het lukt me niet om nog een verhaal te schrijven over vandaag, de Victoria watervallen. Het wordt al donker en we moeten nog eten. Morgen overdag probeer ik weer een verhaal te maken en kan dat dan ‘s avonds versturen als we weer op onze nieuwe plek zijn. Hebben twee dagen vlakbij Kasane op een natuurcamping gestaan. De olifanten lopen ‘s avonds vlak langste camping en gaan hier water halen, want achter de camping liggen wat waterpartijen. De apen lopen gewoon over de camping en we moeten zorgen dat alles achter slot en grendel ligt. Ik stuur nu alleen wat foto’s. Tot gauw weer. Veel liefs van ons beiden.

1. Anneke Zee:
    24 oktober 2019
    Het is ook leuk om jullie ervaringen te lezen en weer mooie foto's de waterval zal best wel veel indruk gemaakt hebben.
    Hoop dat jullie nog mooie plek in en gaan zien.vandaag hier mooi weer 18°.
  2. Goos:
    24 oktober 2019
    Geweldige ervaringen hoor. Je leeft echt in een droomwereld. Groetjes uit Heerhugowaard.
    Gids
  3. Diny:
    24 oktober 2019
    Goedenavond Marleen en Jan. Wat zien en beleven en jullie veel. Onvoorstelbaar dat olifanten vlakbij lopen. Maar dan ook giraffen,nijlpaarden en apen die je lekkers proberen te pikken. Jaren geleden had ik ook kleine aapjes die koekjes uit mijn trommel pikten. Het was hier vandaag ook goed weer en 18 graden Dat is voor deze tijd hoog. Maar genieten jullie maar van al het moois. Wij genieten van jullie verhalen. Lieve groeten Diny.
  4. Tony/Carla:
    24 oktober 2019
    Prachtig, overstekend groot wild en dan 120! Kunnen we in Nederland nog wat van leren! Mooie reis zeg.
  5. Ericharmsen:
    24 oktober 2019
    Geweldig wat een prachtige reis.
  6. Francien Schout:
    24 oktober 2019
    Erg leuk om jullie verhalen te lezen!
    Wat een warmte bij jullie,heb je er geen last van Marleen?
    Spannend hoor al die wilde dieren zo vlakbij,maar indrukwekkend !
    Mooie foto's, zijn weer benieuwd naar het vervolg. Lieve groet ,en goeie reis verder.