Gweta

22 oktober 2019 - Gweta, Botswana

We hebben een heerlijke rustdag gehad bij en in het zwembad. Morgen rijden we naar Kasane en donderdag gaan we dan de Victoria watervallen bekijken. Jullie horen dan weer van ons. Groetjes, Jan en Marleen vanuit een stoffig en heet Afrika.

1. Thom de Vries:
    22 oktober 2019
    Toch lekker ,een rustdag. kan je rustig alles even op je in laten werken wat je zo nu en dan hebt meegemaakt. Geniet maar verder. Hopelijk wordt het wat minder warm. Liefs van ons
  2. Wil Veenendaal:
    Mooi, de giraffen en de olifant. Wat warm bij jullie...pff. geniet van de rustdag. Liefs van ons
  3. Anneke Zee:
    22 oktober 2019
    Nou,dat mag hoor,lekker een rustdag kunnen jullie even bijkomen van al dat moois. ..en opladen voor de volgende dag. Ben benieuwd naar het volgend verhaal.
    Lieve groet, Anneke.
  4. Ton en Roos:
    23 oktober 2019
    Af en toe een rustdag lijkt ons zeer prettig. Op naar de watervallen, indrukwekkend.
    Groetjes van Ton en Roos.
  5. Ursula:
    24 oktober 2019
    Heerlijk zo'n rustdag, dan heb je voor. morgen weer energie liefs Ursula