White lady in Brandbeeg

3 november 2019 - Erongo Region, Namibië

Het heeft een paar dagen geduurd. We hadden geen WiFi. Hadden twee prachtige dagen in Etosha zagen ontzettend veel dieren. Hadden het geluk om een cheetah met 3 jongen te zien en te kunnen fotograferen. Ook een hyena. Heel veel zebra’s, olifanten, gnoes, 3 neushoorns, spiesbokken, hartebeest, giraffen, enz. Geweldig om ze van zo dichtbij te zien. Gisteren waren we bij een cheetah farm. 3 cheetah’s waren tam en konden we aaien. Ik vond het doodeng maar Jan deed het wel. Vandaag waren we bij de Himba’s. Wat een prachtig volk. We genieten nog steeds volop ondanks de hitte. Het blijft hier bloedheet helaas. We hebben wel steeds een zwembad en dat is heerlijk. Het is een prachtig land. Maar op het platteland is nog grote armoede. Maar een bijzonder land om te bezoeken. Zagen ‘s avonds een neushoorn drinken. Geweldig. De dieren hebben het erg zwaar. Veel poelen staan droog helaas. Lieve groet van hier.

1. Goos:
    3 november 2019
    Wat een belevenissen. In Swakupmund wellicht minder warm. Kun je je Duits ophalen.
  2. Anneke Zee:
    3 november 2019
    Wat een verhaal weer en ja ,het leven daar is hard maar dat is men gewend daar en fijn dat jullie zo genieten!
  3. Thom de Vries:
    4 november 2019
    Zo Jan jij durft!!!!!! Wel geweldig zo dichtbij. Hopelijk is het de laatste week wat koeler voor jullie. Maar zo te horen genieten jullie nog steeds. Liefs en groetjes van hier.