Etosha national park

31 oktober 2019 - Namutoni, Namibië

We zitten nu op een camping in het Etosha park. Nadat we een plek gekregen hadden hebben we onze stoelen en tafel daar neergezet en zijn we gaan rijden. Ongelooflijk wat je ziet. Giraffen, zebra’s, gnoes, spiesbokken en alles vlakbij de auto. Ongelooflijk dat dit kan. Morgen gaan we naar een andere camping in het park en gaan dan ook weer rondrijden. Etosha betekent grote, dorre, witte vlakte. Er zijn heel veel zoutpannen die nu droog staan. Het is ongelooflijk als je een giraf of ander dier zo dicht bij ziet. Nu wat foto’s. Tot ons volgende verhaal. Liefs van hier.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke Zee:
    31 oktober 2019
    Een mooi verhaal weer en een "echte"dierentuin,heel bijzonder om dit mee te maken, jullie genieten!
  2. Ton en Roos:
    31 oktober 2019
    Een reis om nooit te vergeten. Toen wij in Kreta waren hebben wij een potje zand meegenomen, bruin van kleur, heel apart. Een potje zout uit het Ethosha park is misschien ook een idee.
    Geniet ze verder. Groet van ons.
  3. Tony/Carla:
    31 oktober 2019
    Wat een prachtige , indrukwekkende reis. Duidelijk is ook hier weer, dat we zuinig en vol respect met de natuur om moeten gaan. Fantastisch en blijf genieten!
  4. Goos:
    31 oktober 2019
    Ja, je ziet alles van vlakbij. Mooi hè. Olifanten?
  5. Wim & Aggi:
    1 november 2019
    Wat ontzettend leuk de foto"s en jullie verhalen,zo proberen wij met jullie mee te genieten. Veel plezier nog !