Divundu

26 oktober 2019 - Bagani, Namibië

We zitten nu in Divundu op een camping aan de Okavango rivier. Schitterend. De nijlpaarden zwemmen in de rivier evenals krokodillen, maar die hebben we nog niet gezien. In de rivier is een kooi gemaakt waar wij in kunnen zwemmen en dat hebben we gedaan. Geweldig. De wc’s zijn allemaal verschillend in de buitenlucht achter een rietmat met uitzicht op de rivier. Wij hebben een troon als wc. Schitterend. Hebben ook weer een eigen keukenblok en eigen douche. Alles in de open natuur. Prachtig. Tot de volgende keer. Goos en Wil ik kan me voorstellen dat er veel herkenbaar is voor jullie omdat jullie er ook geweest zijn. Groetjes van hier.

1. Anneke Zee:
    26 oktober 2019
    De foto's komen goed door hoor erg mooi allemaal en jullie belevenissen ook mooi om te lezen en veel dieren gezien die je hier alleen i de dierentuin ziet en toch nog de luxe voor jullie om "normaal" te kunnen douchen en toilet te maken dat is mooi !.
  2. Goos:
    26 oktober 2019
    Prachtige belevenissen. Ga zo door!
  3. C.kraaij:
    27 oktober 2019
    Wij genieten weer op een andere manier immers , Een overstekende kat is al opvallend ( Algarve)
    Wat zullen jullie genieten van deze onvergetelijk natuur De foto’s zijn indrukwekkend !!! B&C