Divundu en Rundu

28 oktober 2019 - Cuando-Cubango, Angola

Lieve allemaal, weer even een berichtje. Gisteren een extra dag blijven staan op Ngepi campingsite. Heerlijk was dat. Veel gezwommen in de kooi in de rivier en ‘s middags hebben Jan en ik een twee uur durende boottocht gemaakt op de Okavango rivier. Schitterend. Krokodillen, zelfs een baby krokodil, nijlpaarden, buffels, koedoes, impala’s en natuurlijk weer een hele kudde olifanten met weer een aantal baby’s. Dat blijft schitterend om te zien. Vanmorgen weer vertrokken en we staan nu in Rundu op weer een prachtige camping aan de Okavango rivier. Prachtige grote plek weer met een keukenblok en een barbecue. Hebben vanavond ook weer heerlijk gebarbecued. De temperatuur is nog steeds erg hoog, maar gelukkig heeft iedere camping een zwembad, dus we kunnen wel verkoeling vinden. Vandaag 200 km langs de Okavongo rivier gereden en dan zie je ook veel meer groen. We genieten nog steeds volop en doen heel veel mooie indrukken op en zien veel. Geweldig. Tot een volgende keer. Veel groetjes van ons beiden.

1. Goos:
    28 oktober 2019
    Geweldige ervaringen doen jullie op. Je kan het goed vertellen Marleen. Mooie foto's ook. Ben heel benieuwd naar Etosha!!
  2. Thom de Vries:
    28 oktober 2019
    28 Oktober 19.15. Wat weer een mooi verhaal en een geweldige beleving. Jullie zien heel wat dieren zo te lezen. Leuk hoor!!!! Fijn dat er wat verkoeling is met deze warmte, anders was het haast niet te doen. Veel plezier. Liefs Thom en Truce
  3. Ton en Roos:
    28 oktober 2019
    Wat een mooie reis hebben jullie toch geboekt en wat een dierenpracht! Jullie zullen wel veel foto's nemen en misschien ook wel het nodige op de film zetten. Blijf van het moment genieten. Groetjes van ons.
  4. Anneke Zee:
    28 oktober 2019
    Dank je voor het mooie verhaal en het ziet er prachtig uit daar geniet nog maar even door groetjes Anneke.